– تقوائی یزدلی، زهرا؛ رحیمی، حمید و یزدخواستی، علی (۱۳۹۲). بررسی برنامه ی درسی پنهان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از دیدگاه دانشجویان، مجله ی توسعه ی آموزش در علوم پزشکی، شماره ۱۲، صص ۲۳-۱۴٫

– تقی پور، حسینعلی و غفاری، هاجر (۱۳۸۸). بررسی نقش برنامه درسی پنهان در رفتار انضباطی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان خلخال در سال تحصیلی ۸۹-۸۸، مجله علوم تربیتی، شماره ۷، صص ۶۵-۳۳ .

– تندنویس، فریدون (۱۳۷۸). وضعیت فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور، مجله حرکت، شماره ۳، صص ۱۳۵-۱۲۳٫

– جعفری، سید ابراهیم؛ سیادت، سید علی و بهادران، نرگس (۱۳۸۷). بررسی عوامل مؤثر در شادابی مدارس، ‌فصل‌نامه اندیشه‌های نوین تربیتی، شماره ۱۴، صص ۴۴-۳۱٫

– حسین زاده، علی (۱۳۹۰). ارتباط در زندگی اجتماعی- الگوها، آثار و آسیب های آن، شماره ۱۶۲، صص ۱۴۲-۱۲۵٫

– حسینی کاخک، سید علیرضا (۱۳۸۲). آموزش مهارت های همکاری از طریق بازی، ‌فصل‌نامه رشد آموزش تربیت بدنی، شماره ۱۱، صص ۴۳-۴۰٫

– حیدری، علی اشرف و شاملی، عباس علی (۱۳۸۹). بررسی نقش شخصیت و رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری دانش آموزان مقطع متوسطه، مجله اسلام و پژوهش های تربیتی، شماره ۳، صص ۲۲۳-۱۸۹٫

    1. Dewey ↑

    1. Kilpathric ↑

    1. Giroux ↑

    1. Jackson ↑

    1. Apple & King ↑

    1. Scott king ↑

    1. Dekle ↑

    1. Skelton ↑

    1. Ahola ↑

    1. Herbert ↑

    1. Horn ↑

    1. Wilson ↑

    1. Ausbrook ↑

    1. John gray ↑

    1. Bergenhenegouwen ↑

    1. Vallance ↑

    1. Portelli ↑

    1. Lynch ↑

    1. Dreben ↑

    1. Margolis ↑

    1. Morrow ↑

    1. Wuest & Bucher ↑

    1. Brookover ↑

    1. McNamara & Julie ↑

    1. Carvalho ↑

    1. Ernest Boyer ↑

    1. Pascarella ↑

    1. Shaw ↑

    1. ۱٫phenomenology ↑

    1. Miller ↑

    1. phelan ↑

    1. Carl Rogers ↑

    1. Coskun ↑

    1. Demirel ↑

    1. Rvznshayn & Forest ↑

    1. Bruce ↑

    1. Veenman ↑

    1. Martin ↑

    1. Long ↑

    1. Frye ↑

    1. Weinstein ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...