۴-۱-۱-۲-۵- تحلیل جدول شاخص های عددی سوال های متغییر برند …………………………………..۱۷۱

۴-۱-۱-۲-۶- تحلیل جدول شاخص های عددی برای کل سوالات ………………………………………….۱۷۲

۴-۱-۲- آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………۱۷۳

۴-۱-۲-۱- آزمون فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………………۱۷۳

۴-۱-۲-۱-۱- فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………..۱۷۳

۴-۱-۲-۱-۲- فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………..۱۷۴

۴-۱-۲-۱-۳- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………….۱۷۶

۴-۱-۲-۱-۴- فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………۱۷۸

۴-۱-۲-۱-۵- فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………………۱۸۰

عنوان صفحه

۴-۱-۲-۱-۶- مقدار آماره T برای کل پرسشنامه……………………………………………………………………..۱۸۱

۴-۱-۲- ۲- رتبه بندی زیرعاملهای مؤثر بر عوامل توسعه بازار فرش………………………………………….۱۸۲

۴-۱-۲-۲-۱- عامل اول: شناسنامه دار کردن……………………………………………………………………………۱۸۲

۴-۱-۲-۲-۲- عامل دوم: تبلیغات…………………………………………………………………………………………..۱۸۳

۴-۱-۲-۲-۳- عامل سوم: شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………………………………………۱۸۴

۴-۱-۲-۲-۴- عامل چهارم: آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک………………………………………۱۸۵

۴-۱-۲-۲-۵- عامل پنجم: وجود یک برند………………………………………………………………………………۱۸۶

۴-۱-۲-۲-۶- آزمون فریدمن کل متغیر ها………………………………………………………………………………۱۸۷

۴-۱-۳- بررسی عوامل دموگرافی…………………………………………………………………………………………..۱۸۸

۴-۱-۳-۱- آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………۱۸۸

۴-۱-۳-۱-۱- تحصیلات………………………………………………………………………………………………………۱۸۸

۴-۱-۳-۱-۲- جنس……………………………………………………………………………………………………………۱۸۹

۴-۱-۳-۱-۳- شغل…………………………………………………………………………………………………………….۱۹۰

۴-۱-۳-۱-۴- رشته تحصیلی………………………………………………………………………………………………۱۹۰

۴-۱-۳-۱-۵- سن……………………………………………………………………………………………………………..۱۹۱

۴-۱-۳-۱-۶- سابقه…………………………………………………………………………………………………………….۱۹۲

۴-۱-۳-۲- آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………..۱۹۳

۴-۱-۳-۲-۱- تاثیر عامل تحصیلات روی متغیرها……………………………………………………………………۱۹۳

عنوان صفحه

۴-۱-۳-۲-۲- تاثیر عامل سابقه روی متغیرها…………………………………………………………………………۱۹۵

۴-۱-۵-۳- تاثیر عامل جنس روی متغیرها……………………………………………………………………………….۱۹۷

۴-۱-۳-۲-۴- تاثیر عامل شغل روی متغیرها…………………………………………………………………………..۱۹۸

۴-۱-۳-۲- ۵- تاثیر عامل رشته تحصیلی روی متغیرها……………………………………………………………..۱۹۹

۴-۱-۳-۲-۶- تاثیر عامل سن روی متغیرها……………………………………………………………………………..۲۰۰

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰۴

۵-۱- فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۲۰۵

۵-۲- نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………۲۰۵

۵-۲-۱- نتایج فرضیات……………………………………………………………………………………………………….۲۰۵

۵-۲-۱-۱- فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………۲۰۵

۵-۲-۱-۲- فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………۲۰۶

۵-۲-۱-۳- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………۲۰۷

۵-۲-۱-۴- فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………..۲۰۷

۵-۲-۱- ۵- فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………۲۰۸

۵-۲-۲- نتایج آزمون فریدمن کل متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………..۲۰۹

۵-۳- نتایج یافته های جانبی تحقیق………………………………………………………………………………………..۲۱۰

عنوان صفحه

۵-۴- پیشنهادات برای این تحقیق…………………………………………………………………………………………..۲۱۱

۵-۵- پیشنهاد برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………………………۲۱۲

۵-۶- محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………..۲۱۳

پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………۲۱۴

منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………۲۴۹

منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۸

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۹

فهرست جداول :

عنوان صفحه

جدول(۲-۱) مدل‌های مختلف تجارت الکترونیکی……………………………………………………………………….۵۳

جدول(۲-۲) دورنمایی از نقشهای متفاوتی که یک برند برای این دو گروه ایفا می‌کند……………………۸۱

جدول(۲-۳) مقایسه ارزش صادرات غیر نفتی، صادرات فرش و نسبت صادرات فرش به کل صادرات غیر نفتی در خلال سال های ۹۱-۱۳۸۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۰۶

جدول(۲-۴) سهم ایران و عمده ترین رقبای تجاری آن در زمینه صادرات فرش دستباف در خلال سال های۲۰۱۲-۲۰۰۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۰۹

جدول(۲-۵) ارزش صادرات فرش دستباف۷کشور عمده صادر کننده در جهان در خلال سالهای۲۰۱۲-۲۰۰۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۲

جدول(۲-۶) صادرات فرش دستباف به۱۰ کشور عمده واردکننده فرش ایران در خلال سال های ۹۱-۱۳۸۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۷

جدول(۳-۱) متغیرها و آیتم های تحقیق…………………………………………………………………………………..۱۲۷

جدول(۳-۲) طیف لیکرت……………………………………………………………………………………………………..۱۳۴

جدول(۳-۳) شماره سوالات پرسشنامه ‌در مورد فرضیه‌ها………………………………………………………….۱۳۴

جدول(۳-۴):آلفای کرونباج پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………………۱۳۶

جدول(۳-۵) میزان آلفای کرونباخ برای هر متغییر……………………………………………………………………..۱۳۶

جدول(۴-۱) فراوانی سوال های متغیر شناسنامه دار کردن………………………………………………………….۱۴۶

عنوان صفحه

جدول(۴-۲) فراوانی سوال های متغیر تبلیغات…………………………………………………………………………۱۵۰

جدول(۴-۳) فراوانی سوال های متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………………………۱۵۵

جدول(۴-۴) فراوانی سوال های متغیر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک…………………………۱۶۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...