مقالات و پایان نامه ها | فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۴-۱-۱-۲-۵- تحلیل جدول شاخص های عددی سوال های متغییر برند …………………………………..۱۷۱
۴-۱-۱-۲-۶- تحلیل جدول شاخص های عددی برای کل سوالات ………………………………………….۱۷۲
۴-۱-۲- آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………۱۷۳
۴-۱-۲-۱- آزمون فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………………۱۷۳
۴-۱-۲-۱-۱- فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………..۱۷۳
۴-۱-۲-۱-۲- فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………..۱۷۴
۴-۱-۲-۱-۳- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………….۱۷۶
۴-۱-۲-۱-۴- فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………۱۷۸
۴-۱-۲-۱-۵- فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………………۱۸۰
عنوان صفحه
۴-۱-۲-۱-۶- مقدار آماره T برای کل پرسشنامه……………………………………………………………………..۱۸۱
۴-۱-۲- ۲- رتبه بندی زیرعاملهای مؤثر بر عوامل توسعه بازار فرش………………………………………….۱۸۲
۴-۱-۲-۲-۱- عامل اول: شناسنامه دار کردن……………………………………………………………………………۱۸۲
۴-۱-۲-۲-۲- عامل دوم: تبلیغات…………………………………………………………………………………………..۱۸۳
۴-۱-۲-۲-۳- عامل سوم: شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………………………………………۱۸۴
۴-۱-۲-۲-۴- عامل چهارم: آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک………………………………………۱۸۵
۴-۱-۲-۲-۵- عامل پنجم: وجود یک برند………………………………………………………………………………۱۸۶
۴-۱-۲-۲-۶- آزمون فریدمن کل متغیر ها………………………………………………………………………………۱۸۷
۴-۱-۳- بررسی عوامل دموگرافی…………………………………………………………………………………………..۱۸۸
۴-۱-۳-۱- آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………۱۸۸
۴-۱-۳-۱-۱- تحصیلات………………………………………………………………………………………………………۱۸۸
۴-۱-۳-۱-۲- جنس……………………………………………………………………………………………………………۱۸۹
۴-۱-۳-۱-۳- شغل…………………………………………………………………………………………………………….۱۹۰
۴-۱-۳-۱-۴- رشته تحصیلی………………………………………………………………………………………………۱۹۰
۴-۱-۳-۱-۵- سن……………………………………………………………………………………………………………..۱۹۱
۴-۱-۳-۱-۶- سابقه…………………………………………………………………………………………………………….۱۹۲
۴-۱-۳-۲- آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………..۱۹۳
۴-۱-۳-۲-۱- تاثیر عامل تحصیلات روی متغیرها……………………………………………………………………۱۹۳
عنوان صفحه
۴-۱-۳-۲-۲- تاثیر عامل سابقه روی متغیرها…………………………………………………………………………۱۹۵
۴-۱-۵-۳- تاثیر عامل جنس روی متغیرها……………………………………………………………………………….۱۹۷
۴-۱-۳-۲-۴- تاثیر عامل شغل روی متغیرها…………………………………………………………………………..۱۹۸
۴-۱-۳-۲- ۵- تاثیر عامل رشته تحصیلی روی متغیرها……………………………………………………………..۱۹۹
۴-۱-۳-۲-۶- تاثیر عامل سن روی متغیرها……………………………………………………………………………..۲۰۰
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰۴
۵-۱- فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۲۰۵
۵-۲- نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………۲۰۵
۵-۲-۱- نتایج فرضیات……………………………………………………………………………………………………….۲۰۵
۵-۲-۱-۱- فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………۲۰۵
۵-۲-۱-۲- فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………۲۰۶
۵-۲-۱-۳- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………۲۰۷
۵-۲-۱-۴- فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………..۲۰۷
۵-۲-۱- ۵- فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………۲۰۸
۵-۲-۲- نتایج آزمون فریدمن کل متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………..۲۰۹
۵-۳- نتایج یافته های جانبی تحقیق………………………………………………………………………………………..۲۱۰
عنوان صفحه
۵-۴- پیشنهادات برای این تحقیق…………………………………………………………………………………………..۲۱۱
۵-۵- پیشنهاد برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………………………۲۱۲
۵-۶- محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………..۲۱۳
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………۲۱۴
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………۲۴۹
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۸
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۹
فهرست جداول :
عنوان صفحه
جدول(۲-۱) مدلهای مختلف تجارت الکترونیکی……………………………………………………………………….۵۳
جدول(۲-۲) دورنمایی از نقشهای متفاوتی که یک برند برای این دو گروه ایفا میکند……………………۸۱
جدول(۲-۳) مقایسه ارزش صادرات غیر نفتی، صادرات فرش و نسبت صادرات فرش به کل صادرات غیر نفتی در خلال سال های ۹۱-۱۳۸۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۰۶
جدول(۲-۴) سهم ایران و عمده ترین رقبای تجاری آن در زمینه صادرات فرش دستباف در خلال سال های۲۰۱۲-۲۰۰۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۰۹
جدول(۲-۵) ارزش صادرات فرش دستباف۷کشور عمده صادر کننده در جهان در خلال سالهای۲۰۱۲-۲۰۰۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۲
جدول(۲-۶) صادرات فرش دستباف به۱۰ کشور عمده واردکننده فرش ایران در خلال سال های ۹۱-۱۳۸۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۷
جدول(۳-۱) متغیرها و آیتم های تحقیق…………………………………………………………………………………..۱۲۷
جدول(۳-۲) طیف لیکرت……………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
جدول(۳-۳) شماره سوالات پرسشنامه در مورد فرضیهها………………………………………………………….۱۳۴
جدول(۳-۴):آلفای کرونباج پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………………۱۳۶
جدول(۳-۵) میزان آلفای کرونباخ برای هر متغییر……………………………………………………………………..۱۳۶
جدول(۴-۱) فراوانی سوال های متغیر شناسنامه دار کردن………………………………………………………….۱۴۶
عنوان صفحه
جدول(۴-۲) فراوانی سوال های متغیر تبلیغات…………………………………………………………………………۱۵۰
جدول(۴-۳) فراوانی سوال های متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………………………۱۵۵
جدول(۴-۴) فراوانی سوال های متغیر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک…………………………۱۶۰
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1401-09-28] [ 10:44:00 ب.ظ ]
|